Kissie goes Quackie?

Haha, vad mer ska man skriva? Jag har precis varit inne på Kissies.se och herrejesus vilken cirkus det var därinne! Där var en styck Kissekatt, en anka och en näsa som liknade Michael Jacksons fast fetare? Ta Jackos näsa och fyll den med fett HOHO jag skrattar fortfarande! Men ändå skönt, nu slipper man kanske en del av Kattens ego-bilder ^^,

På tal om något helt annat, Kissie goes Quackie - gjutet? Andra nya nicknames är Ankan, WC-ankan, Plutet, Svullis, aa med lite fantasi kan det kära barnet få många namn ;) Hennes läppar har iallafall fört med sig en positiv influens;  ett Skräckexempel till alla andra unga människor som tror att det "bara" är att operera sig så blir allt jättebra! Även om man väljer en dyr och bra klinik behöver inte resultat efterlikna visionen man hade innan. Fast hon kanske vill se ut som en Quackie?

Jag hoppas att hon snart släpper sin envisa såkallade stolthet och inser att de där 3300 kr, hon lade på att FÖRSTÖRA läpparna, gjort sig bättre i en av Rädda Barnens insamlingsbössor på Maxi!


Kommentarer
Postat av: dilnaz

Vet du vad jag tror? Att du är avundsjuk på Alexandra för att hon verkar vara mycket bättre än dej.. Det är därför du skriver 3 inlägg i rad om henne..

2009-08-03 @ 23:33:24
URL: http://spifbruden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Altså jag fattar inte, jag är 12 år och trodde först att detta skulle va en underbar blogg men istället handlar det om en gammal morsa som är avundsjuk på andra och bara beter sig som en gammal kärring:)

2009-08-03 @ 23:39:13
URL: http://hemlighetenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0